Mam 26 lat, wychowuję samotnie trójkę dzieci

Jestem w Apostolacie Maryjnym od ubiegłego roku. Mam 26 lat, wychowuję samotnie trójkę dzieci. Doznałam od Matki Bożej pomocy w moim trudnym życiu. Przez cały czas, od kiedy wstąpiłam do Apostolatu, korzystam z sakramentów św., czuję Jej opiekę i pomoc, za co jestem bardzo wdzięczna. Życie z Maryją jest łatwiejsze, w każdym utrapieniu mogę się do Niej zwracać, rozmawiać na Modlitwie Różańcowej, która, jak się przekonałam, posiada wielką moc. Nie straszne były dla mnie dni, kiedy mój mąż wniósł sprawę rozwodową, wszystko cierpliwie zniosłam. Pomimo szkalowania mnie przez męża, prawo jest po mojej stronie. Zostały mi podwyższone alimenty ze 180 zł na jedno dziecko, do 1.000, ponieważ mój mąż, jak mnie poinformowano, ma bardzo wysokie zarobki. Obecnie mogę sama pomóc innym, którzy są w bardzo trudnej sytuacji życiowej i jest im ciężko pozbierać się w swej biedzie.

Moje dzieci są wzorowymi uczniami, za co też jestem wdzięczna Niepokalanej, która otoczyła nas swoją opieką. Przez Jej wstawiennictwo zrozumiałam, że mam dla kogo żyć i poświęcać się.

matka z dziećmi

W: Świadectwa nadzwyczajnych łask..., WITKM, Kraków 2013.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz