Nowenna do Niepokalanej Objawiającej Cudowny Medalik

WPROWADZENIE

Kościół zapewnia nas, że Bóg chce, abyśmy wszystko otrzymywali przez Maryję. Prośmy Najświętszą Dziewicę o wstawiennictwo u Jej Syna Jezusa Chrystusa.

Odczytanie próśb i podziękowań

MODLITWA NOWENNY

Można odmówić:

* Dziesiątek Różańca

* Litanię Loretańska

* Wezwanie: "O Maryjo bez grzechy poczęta, módl się za nami, którzy się do Ciebie uciekamy" (3 razy).

*Modlitwa

P. Panie, Jezu Chryste, któryś chciał, aby Przenajświętsza Dziewica Maryja, a Twoja Matka, Niepokalana w swoim Poczęciu, uwielbiona została niezliczonymi cudami, spraw, abyśmy wzywając bez ustanku Jej opieki, mogli dojść do radości wiekuistych, który żyjesz i królujesz na wieki wieków. Amen.

W. Pomnij o najdobrotliwsza Panno Maryjo, * że od wieków nie słyszano, * aby kto uciekając się do Ciebie * Twej pomocy wzywając * Ciebie o przyczynę prosząc * miał być od Ciebie opuszczony. * Tą nadzieją ożywieni * uciekamy się do Ciebie * o Maryjo bez grzechu poczęta * pełni najżywszej ufności * w Twoje potężne i skuteczne orędownictwo, * które okazujesz przez Cudowny Medalik * i pokornie błagamy, * my ukochane dzieci Twoje, * uproś nam u Boga łaski i dobrodziejstwa, * o które prosimy w tej nowennie, * o ile to jest zbawienne dla nas * i dla tych, za których się modlimy.

(Chwila skupienia, każdy poleca NMP swoje intencje) 

W. O Pani od Cudownego Medalika, * Tyś raczyła się ukazać św. Katarzynie Laboure * jako pośredniczka między Bogiem i ludźmi * błagam Cię racz mnie wysłuchać! * W Twe ręce macierzyńskie * składam wszystkie moje intencje * moje potrzeby duchowe i doczesne. * Przedstaw je Synowi Twojemu wraz z prośbą, * którą Ci szczególnie polecam. (chwila ciszy) * Spraw, aby Jezus mnie wysłuchał * jeśli to zgadza się z wolą Bożą * i jest ku pożytkowi mej duszy. * Po wzniesieniu swych błagalnych rąk do Boga * racz, o Panno można * spuścić je na mnie * i otoczyć mnie promieniami swych łask, * aby ich jasnością i ciepłem pobudzone * serce moje zerwało więzy ziemskich przywiązań, * oczyściło się i naśladowało Cię z radością, * aż do chwili spotkania się z Tobą w niebie. * Amen.

W: Modlitewnik Jubileuszowy, WITKM, Kraków 2010.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz